Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2020 23:25 - Staubkind - Lass mich los Превод
Автор: monarh1991 Категория: Изкуство   
Прочетен: 365 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Staubkind Lass mich los ,,Пусни ме"

 
Seh unsere Zeit jetzt hier zu Ende gehen

Was war, ist bald Vergдnglichkeit

Виж как нашето време сега тук върви към края си

Това, което беше, скоро ще е минало

Sag mir, kannst du es wirklich nicht verstehen

Dass nichts zum Vergessen bleibt

Кажи ми, не можеш ли наистина  да разбереш

Че нищо не остава,за да се забрави

 

Ich seh dich

Ich hцr dich

Виждам те

Слушам те

Ich will dich

Nicht mehr

Не те искам

Вече

Und nichts wird mehr sein wie es war

И нищо няма да бъде вече както беше

 

Lass mich jetzt los

Und schlieЯ die Augen, lass mich gehen

Сега ме пусни

И затвори очи, остави ме да вървя

Lass mich jetzt los

Wir werden uns nicht wiedersehen

Сега ме пусни

Няма да се видим отново

Lass mich los

Und weine nicht um mich

Пусни ме

И не плачи за мен

Lass mich jetzt los

Halt nicht fest was vergangen ist

Сега ме пусни

Не задържай това, което е отминало

 

Die Wirklichkeit hat unseren Traum besiegt

Sie holt uns ein und macht uns still

Реалността победи нашия сън

Тя ни настига и ни кара да сме тихи

Siehst du, wie alles hier in Trьmmern liegt

Mit jedem Tag stirbt mein Gefьhl

Виждаш ли, как всичко тук лежи в руини

С всеки ден моето чувство умира

 
Ich seh dich

Ich hцr dich

Виждам те

Слушам те

Ich brauch dich

Nicht mehr

Не се нуждая от теб

Вече

Und nichts wird mehr sein wie es war

И нищо няма да бъде вече както беше

 
Kein letzter Blick von dir bringt mich zurьck

Hдlt mich noch hier

Никой последен поглед от теб няма да ме донесе обратно

Не ме задържа тук

Vergiss die Zeit und lass mich gehen

Ein letztes Mal

Забрави времето и ме остави да си вървя

Един последен път






Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1755858
Постинги: 788
Коментари: 1182
Гласове: 5800
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930