Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2015 20:21 - СУПЕР ЯК НЕМСКИ МЕТЪЛ STAHLMANN HASS MICH..LIEB MICH ПРЕВОД
Автор: monarh1991 Категория: Музика   
Прочетен: 1459 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 23.08.2015 20:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Stahlmann( ,,стоманен човек") е немска индъстриъл метъл група от същото течение, от което е и Рамщайн - Neue Deutsche Hдrte. Създадена е през 2008г. в Гьотинген, провинция Долна Саксония. Неин фронтмен е Мартин  ,,Март" Соер.

Състав :
  • Martin «Mart» Soer — вокал
  • AblaZ — бас -китара
  • Frank Herzig - китара
  • Maximilian Thiele - ударни инструменти

Официален сайт: www.stahlmann.tv/

image

Stahlmann Hass mich .. Lieb mich ,,Намрази ме..Обикни ме"
Намрази ме Намрази ме Намрази ме Докато слънцето още е на небето Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме [Обикни  ме] Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме още веднъж
Греховете си  Със себе си във моя гроб ще отнеса На земята аз лежа И над тебе бдя Гласове Как дълбоко в мен възникват чувам аз Чувам сетивата си Които в разума ми смут внасят
Знам, че ме желаеш Знам, че губя Знам, че твоята божественост твърде много белези оставя Знам, че го искаш Знам, че разбираш Знам,че твоята душа загива
Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме [Обикни  ме] Намрази ме Докато слънцето още е на небето Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме [Обикни  ме] Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме още веднъж
Направо на кожата си раните аз нося С  болките  И настоящето съобразявам се Нося и сълзите Които по небето за теб копнеят Но мили Боже само ми кажи Защо не ме разбираш?
Знам, че ме чуваш Знам, че още си тук Знам,че твоята вечност накрая ще се пръсне Знам,че ме виждаш Знам,че обичаш Само не зная защо все още не си ми простила за това, че те нараних?
Намрази ме [Обикни  ме] Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме Докато слънцето още е на небето Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме [Обикни  ме] Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме още веднъж
Гласове, гласове, гласове, които толкова дълбоко в мен възникват Чувам аз Чувам чувствата ти И зная, че е твърде късно Със сигурност зная Че тази нощ ще загина
Намрази ме  Обикни ме Хайде намрази ме Обикни ме Докато слънцето още е на небето
Намрази ме [Обикни  ме] Намрази ме [Дръж ме] Намрази ме Докато слънцето още е на небето Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме [Дръж ме] Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме още веднъж
Намрази ме [Обикни  ме] Намрази ме [Дръж ме] Намрази ме Целуни ме Докато слънцето още е на небето Намрази ме [Обикни ме] Намрази ме [Дръж ме] Намрази ме [Целуни ме] Намрази ме още веднъж
Превод от немски език: Симеон Василев  monarh1991

 

 vbox7.com/play:677790b5ba






Гласувай:
6


Вълнообразно


1. stih - Привет, Симеон!
23.08.2015 21:51
Научих нещо ново...
Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1750123
Постинги: 788
Коментари: 1181
Гласове: 5800
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930