Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2016 17:29 - ЖЕСТОКА БАЛАДА! STAHLMANN ,,LICHT" БГ ПРЕВОД
Автор: monarh1991 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1929 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 06.01.2016 17:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Stahlmann - ,,Licht" ,,Светлина"   Du hast gesagt, dass du mich liebst Du hast geschwor`n Ти каза, че ме обичаш Закле се Dass meine Welt in dir lebt Че моят свят в теб живее и има съкровено място там Du hast gewusst und du hast es gespьrt Dass mein Herz dich in Dunkelheit verliert Ти узна и  усети  Че моето сърце те губи в непрогледния мрак   Du hast niemals gekдmpft, niemals gebebt Du hast nie dann geglaubt Никога не се пребори, никога не потръпна Никога не повярва Dass sich der Sturm auch wieder legt Че бурята все някога ще утихне Du warst zu oft am Boden Du warst zu oft bei ihm Твърде често беше на земята Твърде често беше при него Du hast mich zu oft belogen Und ich hab zu oft verziehen Твърде често ме лъжеше  А аз твърде често прощавах и хранех наивни надежди за нас   Doch sag mir, siehst du das Licht in mir? Spьrst du die Welt? Wie sie langsam zerbricht? Но кажи ми, виждаш ли светлината в мен? Усещаш ли света?  Как той бавно се разпада и изчезва? Sag mir, spьrst du das Licht in mir? Und wie der Stern ganz langsam zerbricht Sag mir, spьrst du das Licht? Кажи ми, усещаш  ли светлината в мен?  И как звездата твърде бавно  изгаря  Кажи ми, усещаш ли светлината?    Du hast gesagt, dass du mich liebst Du hast geschwor`n, dass du uns immer vergibst Ти каза, че ме обичаш  Закле се, че винаги ще ни прощаваш Du hast geschwor`n Und dabei hast es gewusst Ти се закле и осъзна  Dass mein Herz von deiner Seite weichen muss  Че моето сърце не трябва да отстъпва нито крачка от теб    Du hast niemals gekдmpft, niemals gebebt Du hast nie dann geglaubt Никога не се пребори, никога не потръпна Никога не повярва Dass sich der Sturm auch wieder legt Че бурята все някога ще утихне Du warst zu oft am Boden Du warst zu oft bei ihm Твърде често беше на земята Твърде често беше при него Du hast mich zu oft belogen Und ich hab zu oft verziehen Твърде често ме лъжеше  А аз твърде често прощавах и хранех наивни надежди за нас   Doch sag mir, siehst du das Licht in mir? Spьrst du die Welt? Wie sie langsam zerbricht? Но кажи ми, виждаш ли светлината в мен? Усещаш ли света?  Как той бавно се разпада и изчезва? Sag mir, spьrst du das Licht in mir? Und wie der Stern ganz langsam zerbricht Кажи ми, усещаш  ли светлината в мен?  И как звездата твърде бавно  изгаря Warum siehst du mich nicht Защо не ме виждаш?   Doch sag mir, siehst du das Licht in mir? Spьrst du die Welt? Wie sie langsam zerbricht? Но кажи ми, виждаш ли светлината в мен? Усещаш ли света?  Как той бавно се разпада и изчезва? Sag mir, spьrst du das Licht in mir? Und wie der Stern ganz langsam zerbricht Sag mir, spьrst du das Licht? Кажи ми, усещаш  ли светлината в мен?  И как звездата твърде бавно  изгаря  Кажи ми, усещаш ли светлината?  




Гласувай:
3


Вълнообразно


1. lidislidis - Много хубав текст!
06.01.2016 23:47
Нежен и загадъчен...

Ние всички сме светлини...
Светим навярно с нашите души,
Стремим се към малките звезди
за да достигнем луната...

Лидис
цитирай
2. monarh1991 - Благодаря ти, Лидия
07.01.2016 11:19
Твоето стихо е разкошно! Бъди жива и здрава!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1754167
Постинги: 788
Коментари: 1182
Гласове: 5800
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930