Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2018 14:33 - моля те,пази се /2.ч.
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 1330 Коментари: 8 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  Този Пост е адресиран до моят любим приятел ,
  надарен поет и писател ,и...МЪж..
  Г. Бутраков /който е жив и здрав! 
  какво Чудо,само.. при таз..дебела глава..
   Гоше, Велик си, но ти го знаеш, Френд!
  обади се, ако още си в ФБуук-а..
   една кака Джули  те мисли..
   прегръдки....


image

„ Няма  никакво значение, каза ми веднъж

Дон Хуан,колко добър читател си,и какво

количество прекрасни книги, можеш  да

прочетеш.Важното е да имаш нужната

дисциплина,за да четеш това ,което не

ти се чете.За един магъосник главната

трудност за преодоляване в упражнението

“ходене на училище “ е това, което  не ти

допада, а не това, което приемаш !!

 

Карлос Кастанеда

„Активната страна на безкрайността ,и Колелото на времето “


„За мен Дон Хуан беше човек, който

живее живота си професионално,във

всеки смисъл на това понятие,тоест

отдаваше значение на всяко свое действие,

дори и на най несъщественото.Аз бях

заобиколен от хора,които се смятаха

за безсмъртни,противоречаха си на

всяка крачка от пътя.Хора,които никога

не  държаха сметка за постъпките си.

Това беше нечестна игра, картите не бяха

в полза на хората ,с които общувах.

Бях свикнал с неизменното поведение на 

Дон Хуан ,с пълното отсъствие на чувство за

собствена значимост у него, с неизмеримата

широта на ума му,а сред моите познати малцина

изобщо съзнаваха,че съществува и друга схема

на поведение, която развива тези качества .

Повечето от тях познаваха само схемата на

поведение, основана на себеотразяването, което

осакатява човека ,и го прави слаб.

 

/ пак там/




Гласувай:
9



1. predatorkapredatorka - :)))))..една „мноого писала“...
19.09.2018 14:37
дръжте се здраво..
започвам да си копирам...най-добрите Постинги
немам спирка, докато..
е достигна.. 5-6 хил..четенки..на ден!!
само усмиффки...и..хъс ви желая..
ваша Джули
цитирай
2. predatorkapredatorka - !!??
19.09.2018 15:04
Блогър си? Ела, че ми трябваш. Въпросът е прост - защо пишеш, имаш цел, сподели я! Ако пишеш просто за кеф, пак сподели, бъди честен…

Това се питам и си отговарям:

- ами ще пиша, когато има какво да кажа.
- но си мисля, че не са толкова много новите неща за, които може да се пише.
- пък и очевидно сме ужасни всезнайковци и разбирачи от всичко.
мания за величие, искаме да ни се чуе мнението.
- после се оказва, че не може само да се пише, защото нещата са свързани и с това, че трябва да има кой да чете.
- трябва един блог за всички останали неща, които не са казани досега.
- това май е невъзможно начинание.
- ще я карам както дойде.
цитирай
3. milady - !!?...я да питаме мултидейното.. чудо
19.09.2018 15:14
не разбирам думите щастие-нещастие
доволни... недоволни…
успешни - неуспешни...
за мен, съществуват само.. дела, дела, и пак дела
и, така до края на света...и,след Орела/ хаха
не става дума за теб кумо- дело..
при теб има пароле пароле пароле...
и 1000, две-три хиляди паунски пера
пак ме мързи.. свикнах да пиша легнала...
но ще пиша за..твоЙтъ любима..карма..
ха,да те изпитам и там..
дълготърпение е нужно.. с мен
цитирай
4. predatorkapredatorka - всеки може да пише в рима... диалогът му е майката ...
19.09.2018 15:21
понякога чета понякога мисля
а най-често... просто си лежа
и се чудя колко още гларуса има тук/а
аз залагам на числото 25
я да питаме мултидейното.. чудо
моля...
цитирай
5. saankii - :)))))
19.09.2018 15:32
не е нужно, да си Дипломиран Психиатър, за да
се ориентираш..тук...

Важното е да си щастлив!
Няма значение какво заключение ще напише психиатъра!
цитирай
6. predatorkapredatorka - аз знам ...достатъчно..и съм безсмъртна.. въпреки 10 бан-ана
19.09.2018 15:55
крадеца вика дръжте..наглеца.. многоНезнайкооо!!!! аз знам ...достатъчно..
07.05.2017 10:17

Престани да си пишеш анонимни коментари и да си отговаряш бре!
Каква интрига се опитваш да забъркаш?
не виждаш ли, че останахте 5 човека в тоя блог....

пп
по добре 5 интересни блогъри да четем отколкото тази плява ..
като във Фейсбуук...където некои шизоидални инкарнации
имат по 2 500 „приятели„..
аре ,успокой топката, ша та дам инак
на ...веселата пипи-утка..
аз съм Юлия, а не Гого..
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - крадеца вика дръжте. . наглеца. . ...
19.09.2018 16:51
predatorka написа:

крадеца вика дръжте..наглеца.. многоНезнайкооо!!!! аз знам ...достатъчно..
07.05.2017 10:17

Престани да си пишеш анонимни коментари и да си отговаряш бре!
Каква интрига се опитваш да забъркаш?
не виждаш ли, че останахте 5 човека в тоя блог....

пп
по добре 5 интересни блогъри да четем отколкото тази плява ..
като във Фейсбуук...където некои шизоидални инкарнации
имат по 2 500 „приятели„.. спиш ли,Уичкей?
аре ,успокой топката, ша та дам инак на ...веселата пипирутка..
аз съм Юлия, а не Гого..

Баба ти Делка Ръкоделка в действие - ето, чети тук

13:46 - 777
13:44 - 777
13:29 - kliomba
13:28 - kliomba
13:16 - conte
12:40 - favn56
10:57 - rosiela

Аман от ПУ-ТЕСИ.
Което не се е пръчило, няма как да се окози 777 пъти.

Чу
цитирай
8. predatorkapredatorka - :)))))
19.09.2018 21:59
точен си, Валери..

13:46 - 777 ..делла
13:44 - 777 ...самоделла
13:29 - kliomba безделла
13:28 - kliomba ..дантелла
13:16 - conte ...тоже
12:40 - favn56 ..тоже
10:57 - rosiela ...квадратното доби..4е
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100560
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031