Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2015 19:43 - МНОГО ХУБАВА НОВА ПЕСЕН OWL CITY MY EVERYTHING ПРЕВОД
Автор: monarh1991 Категория: Музика   
Прочетен: 1201 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 05.08.2015 12:04


 Owl City - My Everything ,,Моето Всичко"
Когато надеждата ми е изгубена И силата и волята ми за победа си е отишла Аз бягам при теб и само теб Когато не мога да се изправя и да продължа напред Аз бягам при теб  и само теб Защото ти си светлината в моя мрак И аз пея с цялото си сърце и душа:
Алилуя Мой всемогъщи Боже божествени Алилуя Аз съм твой и ти си моя Това е всичко, което знам и което ще изрека Алилуя Алилуя Ти си Моето Всичко
Когато се измъчвам от болка и страдание И съм изпълнен със страх и съмнения Аз бягам при теб и само теб Когато дните ми на тази грешна земя са преброени И смъртта е близко Аз бягам при теб и само теб Защото ти си светлината в моя мрак И аз пея с цялото си сърце и душа:
Алилуя Мой всемогъщи Боже божествени Алилуя Аз съм твой и ти си моя Това е всичко, което знам и което ще изрека Алилуя Алилуя
Когато терзанието идва и си отива И когато студеният вятър духа Аз вдигам ръцете си,  вдигам ръцете си Когато страданието ме поваля Ти ме откъсваш от земята и ми вдъхваш сили Аз вдигам ръцете си, вдигам ръцете си
И аз пея, Алилуя Мой всемогъщи Боже божествени Алилуя Аз съм твой и ти си моя Това е всичко, което знам и което ще изрека
Алилуя По Божията милост Алилуя Нашата слънчева светлина горе ще грее Това е всичко, което знам и което ще изрека Алилуя Алилуя Това е всичко, което знам и което ще изрека Алилуя Алилуя Ти си Моето Всичко
Оо, оо, Ти си Моето Всичко
Превод : С.В monarh1991



 




Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1735780
Постинги: 784
Коментари: 1176
Гласове: 5781
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031