Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2013 16:13 - Unheilig Sei mein Licht Бг превод Специално за Германския тигър
Автор: monarh1991 Категория: Музика   
Прочетен: 940 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.07.2013 10:21


 Тук бих искал да представя мой превод на песента Sei mein Licht на германската дарк уейв група   Unheilig.
 
 Sei mein Licht   Бъди моята светлина 

Der Himmel zeigt sein rotes Kleid 
Seh die Wolken ьber mir  Небето показва своята червена одежда.  Виж облаците над  мен.    

Am Horizont mein Lichtgeleit  Auf dem Weg zurьck zu dir  На хоризонта се показва моята пътеводна светлина  по пътя обратно към теб. 

 Der Morgen hebt sein Lichterland  Jeder Weg holt dich zu mir  Утрешната светлина  издига страната    и всеки път те води към мен.   

 Streich die Segel Richtung Heimatland  In Gedanken schon bei dir  Опъни платната в посока към родната страна,   защото в мислите си вече съм при теб.

 Sei mein Licht und mein Blick Der mir zeigt wo ich bin Бъди моята светлина и моя поглед, който ми показва къде  съм !

 Sei mein Wort und mein Herz  Das mir sagt wer ich bin Бъди моето слово и моето сърце, което ми  казва  кой съм аз !


All die Дngste jener Tage  Und die Wьnsche jener Zeit Всички страхове от тези дни и желанията на това време   

Hast du fьr mich geteilt    Ти сподели за мен.  

 Bin ich auch zu hoch geflogen Hast du mir den Traum gegцnnt Полетях високо и ти се радваше на моята мечта.

Nach jedem Fall war ich nie allein
Във всеки случай никога не бях сам.  

 Hast dich fьr mich aufgegeben Mich gefьhrt zu jeder Zeit Отказа ли се за мен , води ме по всяко време 

 Mein Licht am Horizont  Mein Heimgeleit Моята светлина на хоризонта, моят съпровод към дома. 

War der Zweifel noch so groЯ Jeden Kampf zu ьberstehen  Беше ли толкова голям въпросът  да се издържи всяка битка ?

 Hast du mich aufgehoben  Um weiterzugehen Вдигна ли ме,  за да продължа да вървя  ?

Sei mein Licht und mein Blick  Der mir zeigt wo ich bin Бъди моята светлина и моя поглед, който ми показва къде  съм ...

und mein Herz Das mir sagt wer ich bin и моето сърце, което ми  казва  кой съм аз  !

 Ich streck die Seele leg mich in deinen Arm   Аз протягам душата си ,     сложи ме в своите обятия ...

Zuflucht ist nur hier Само тук има убежище  ...

 Fern der Welt  Und dem Lichterland Далече от света и  страната на светлините ...

Heimat ist nur bei dir  Родината е само при теб.  
Бъди моята светлина ...






Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1747316
Постинги: 788
Коментари: 1181
Гласове: 5798
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930