Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2019 09:22 - успешна седмица
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 309 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 14.10.2019 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Няма късна любов

ИСКАМ!!!
ИСКАМ ДА ПОПИЯ СЪЛЗАТА,
КОЯТО СРЕДНОЩ В САМОТА СИ ИЗПЛКАЛ.
ИСКАМ!!!
ИСКАМ ДА ВИДЯ ЗОРАТА
И УТРОТО ЯСНО СЪС ИЗГРЕВА ЗЛАТЕН.
ИСКАМ !!!
ИСКАМ СЪС ТЕБ ДА СМЕ ДВАМА
ТАКА,НЕРАЗДЕЛНИ:
- И ДНЕСКА...
-И УТРЕ...
ОБИЧАЙ МЕ! ЗНАЙ,ЧЕ ОБИЧАМ ТЕБ САМО-
И В НОЩ НА ОТМАЛА,
В ЛЕЛЕЯНА СУТРИН.
ИСКАМ !!!
иСКАМ!!!
НО ТИ МЕ ОТТЛАСНА.
И НЯКАКВО ЧУДО ТОГАВА С МЕН СТАНА.-
В ОЧИТЕ МИ ЗЛАТНА СЪЛЗИЦА ПРОБЛЯСНА.

ТА ДНЕСКА
ЕДИНСТВЕНО ТЯ МИ ОСТАНА...

/кн .Изстрадано сбогуване/

https://www.youtube.com/watch?v=QRfBDmVtM1g



Тагове:   песен 019,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - няма късна Любов!
14.10.2019 09:47

и ако имам Всичко, ала Любов, нямам, що съм аз?
аз съм кат един кимвал, що дрънка..на пусто..
и, ето накрая, ще останат- Вяра, надежда,Любов,и дълготърпение!
и когато, Всичко изчезне,ще остане пак ТЯ- Любовта..
апПавел, и аз чета Библията ( избирателно)
хубав ден,слънце!
цитирай
2. mihala - Здравей,
14.10.2019 09:52
Успешен ден и седмица.- и да няма кимвал що дрънка, а свята любов...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1662649
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив