Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02 18:59 - Защо нещата, които публикувам, никъде не получават нужното внимание?!
Автор: monarh1991 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2341 Коментари: 28 Гласове:
15

Последна промяна: 23.02 19:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не знам откъде да започна, но защо постъпват така?! Защо продължават да игнорират публикациите ми?!  В повечето случи имат само 4 или 5 гласа, понякога даже само 2 или 3 и малко прочити. Аз не искам 2000, 3000 или 4000 прочита, които са абсолютно нереални, а примерно 300 или 400 и поне 6, 7 гласа.  От близо 500 постинга имам само 42 популярни, какво пречи да са 100 и няколко или 200 и няколко? Дразня се, че някои бъркат причините - казват, че нямам харесвания, защото не коментирам при други блогъри, а съм виждал хора, които също не коментират и си имат аудитория и популярност. Примерно блогърът Варг1. Той е коментирал при други много рядко, но си има гласове и прочити и е сред най-четените блогъри. И не само той, Захариада също не коментира при никого, имаше и един kolevm38, той никога не е отговарял на коментар. http://kolevm38.blog.bg/ Каква е разликата между техните постинги и моите?! Не ги и обвинявам и съдя, но защо едни могат да не коментират никъде и да са популярни, а други не?! Ще помоля ако някой няма намерение да гласува за постингите ми, да не ги чете и да не влиза в профила ми. Аз нямам талант за писане и предимно превеждам някакви неща, всичко правя с информативно-образователна цел, но никъде това, което поствам, не получава нужното внимание. И никой не ме търси. Също така аз на много блогъри съм давал гласове - примерно МТ46, Джърмантайгър, Леонлеоновпом2, Варг1, Фактифакти, Летописец,Стела50, МИТ777, ТЕМПЛАР, Кокомоко, Григорсимов, Ваялета, Хаджито, има и още много други, но повечето от тях изобщо не го отразяват. Изключение са Леонлеоновпом2, Троя и Барин - много ги уважавам, но те са на другия край на България и както една птичка пролет не прави, така и 2 или 3. Аз не коментирам често при други хора и заради проблемите, които имам - интровертен съм и нямам среда, искам да общувам с хората, но чувствам нещо като преграда,  страх от контакт, нося достатъчно негативна енергия в себе си и не искам да се натоварвам с още такава. Много гадни неща ми се случиха. Баща ми почина през 2012 г. при риболовен инцидент, вече 10 години имам Обсесивно-компулсивно разстройство. Сигурен съм, че мнозинството от хората в блога са екстровертни и общителни,винаги са имали приятелски кръг и не могат да разберат какво е да ти е трудно да общуваш. Имах изпити за вземане, взех ги и се дипломирах, но все още не се решава проблемът с липсата на среда и съмишленици - искам да подчертая, че това не е само в Блог.бг, а и на други места в нета, където съм регистриран, и което по-лошо - и на живо е същата картинка -няма с кого да се виждам и да споделя нещата, които ме вълнуват. И навсякъде изпъква простотия и са на почит такива персони, които проповядват омраза, смятат само своето мнение за правилно и са способни да те намразят за едно изречение.Аз не принадлежа към никоя идеология, защото те разделят хората много повече от религиите. И на хейтъри съм попадал -  Аппен13 ми даваше минуси без да съм му сторил абсолютно нищо и ме изкарваше предател, друг пък ми викаше, че съм публикувал посредствени неща и волно или неволно съм представял леви тенденции. Казват, че правилните хора сами ще дойдат, но все не се случва. Не търся съжаление, а  среда и разбиране.



Гласувай:
19
4


Вълнообразно


1. nkf - Първо, моите съболезнования за ...
23.02 19:22
Първо, моите съболезнования за баща ви, макар, както става ясно от думите ви - минали са повече от пет години от кончината му.
Второ, може би грешката ви е именно това, че не публикувате ВАШИ разсъждения, мисли, страсти, умозрения и каквото и да е. Нали разбирате, че за да обърнат внимание на ваш превод, то вие трябва да сте голям авторитет? Само че до този момент има все пак още време. После, има и друго, зависи какво превеждате: има теми, които са от такова естество, че винаги са от интерес на малцина и съответно няма как да привлекат голяма читателска аудитория. Е, разбира се винаги има вариант да се постараете и сложните, елитарни неща да ги направите атрактивни за "широките читателски маси"; :) но за това се иска талант и старание, което не означава, че не може да опитате. Заявете себе си на света, поискайте участие в неговия ход и той ще ви обърне внимание, но никога не хленчете - така нищо няма да се получи. Това мога да ви кажа.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Не се измъчвай, приятелю! Няма ...
23.02 20:20
Не се измъчвай, приятелю!
Няма как да се харесаш на всички Темата е за лични, но прави, каквото усещаш ,че е правилно, а да става, каквото ще!
Постингите с много хиляди прочити са обикновено напомпени, дрогирани един вид и би трябвало да се декласират Защото са подигравка с труда на хора като тебе!
Важното е качествени хора да те четат, сто ,двеста да са, но са достатъчни! За какво ти са мъртви души, напомпени гпрочити??! Нещо ак8туално по времето на Гогол- мъртви души!
Не се влияй от това- колко са те прочели Да ,нормално е да се радваш на повече прочити, но и не се обвинявай, ако ти се виждат малко Не си виновен, направил си каквото трябва и толкова!
цитирай
3. troina - здравей Симеоне!
23.02 20:26
разбирам те отлично,повярвай ми..
бих искала да те ободря, такава ми е пРиродата..
макар и ти, изобщо да не гласуваш за мен,
за което ни най малко не се сърдя,
нито на който и да е друг съблогер..
тук средата е..„изкривена“,ако мога да го обясня с една дума..
т.е,липсва всякаква логика и адекватно действие,или..ответно такова..
всъщност, точно така се случва и в Живота/навън, оффлайн..
аз ти препоръчвам да не се тревожиш, тъй като съм достатъчно зряла Личност,
имам двама юнака като теб,знам ,колко е трудно да се реализираш,
и намериш социална среда, или поне съмишленици..приятели..
не го приемай лично...
Бъди себе си!
твоят характер е ..тежък, бих казала,извини ме, а хората влизат тук да разпуснат
слушай музика повече/аз така правя, потърси забавни колажи, или сайтове
със смешки, вицове, картинки...
защо не сайт за “неангажиращи връзки„..
дано не съм те отегчила..
усмивки ти изпращам...
г-жа Юлия
цитирай
4. germantiger - ...
23.02 20:37
Може би, е нормално спада на аудиторията - при мен той също се получи, макар в случая аз да го предзвиках с отношението ми към много блогъри - заслужено.

Аз няма проблем с намалената аудитория - не се коси и ти от това.

Нормално е както за всеки "колектив" или дори "държавно формирование" - знаеш - формиране, подем, след това разцвет, апогей и на финала стесняване.

Честно казано блога за почти всеки в един момент или фаза се поизчерпва, за това някои напускат, други се появяват.

......

Конкретно за теб - първо ти живееш в руски блог и държава - НЕ очаквай руски боклук българи да се вълнуват от неща които публикуваш.

Понеже ти също си руснак в част от симпатиите - ако искаш повишен интерес СПЕЦИАЛНО В БЛОГ.БГ, може лесно да го постигнеш като започнеш да пишеш с омраза към запада и Европа, а да славословиш лайнарския изток и русия - тогава интереса към теб ще се повиши малко или много.

ОСНОВНАТА ПРИЧИНА да няма голям интерес при теб, защото постваш да не кажа елитарни неща, но инфо СПЕЦИФИЧНО, НЕШИРОКО ПОЗНАТО, НЕХАРАКТЕРНО ЗА БГ, товите теми НЕ са известни на масата българска публика, та затова!
цитирай
5. germantiger - +
23.02 20:41
Аз мисля, че към теб ИМА ИНТЕРЕС.

Това, че не винаги някой коментира НЕ значи че няма интерес.

За мен ти си сериозен, уважаван блогър, архивирал съм твои постинги заради инфото, което съм искал да запазя и то неведнъж, а доста пъти.

......

ДИДАНОВ е блогър, който също поства неща на ниво, но при него също рядко коментират

Примерно последния мой постинг от днес за Африка е също специфика и нещо, което българина няма къде да прочете, но под моя постинг НЯМА НИТО ЕДИН ЧУЖД КОМЕНТАР, защото това НЕ интересува българите и С ПРАВО!

Аз НЕ очаквам българите да се вълнуват от моите постинги, дори съм учуден понякога от силния интерес към мои неща.
цитирай
6. germantiger - финално
23.02 20:43
НЕ СЕ КОСИ

НОРМАЛНО Е - БЛОГ Е

Твоите неща НЕ са на средното или ниско ниво на мсата в блога

Темите които ти пишеш често са непознати за публиката и специфични

Ако пишеш за БЪЛГАРСКИ, РУСКИ И АНТИЕВРОПЕЙСКИ неща - интереса към теб ще се вдигне

Не обръщай внимание на българския боклук в блога и се задоволявай с малкото НО КАЧЕСТВЕНИ БЪЛГАРИ в блог.бг
цитирай
7. germantiger - !
23.02 20:48
Ако ми пишеш на лс, предполагам винаги ще ти дам моя мейл, след като търсиш контакт и ако търсиш контакт

И пак казвам - КЪМ ТВОЯ БЛОГ ИМА ИНТЕРЕС

ТИ СИ РАЗПОЗНАВАЕМ И СЕРИОЗЕН БЛОГЪР, убеден съм и уважаван

П.С.
Реакция биха предизвикали постинги в които ТИ ЗАЯВИШ СВОЯТА ПОЗИЦИЯ, ако заемеш една ясна позиция по някои теми също може би, ще има повече реагирали, вместо само да информираш
цитирай
8. germantiger - :)
23.02 20:54
Струва ми се, че ако направим една "рекапитулация" ще излезе, че аз съм коментирал под твои постинги повече отколкото ти под мои, но това не е и не може да е проблем въобще.
цитирай
9. dinkov - Динков
23.02 22:52
monarh1991- не се коси, един да те прочете и да му хареса, значи си постигнал много, заслужавало си е да го напишеш. Ако търсиш масовост пусни някоя "чалга" или напиши нещо гнусно. За какво ти е масовост без качество ? - че тъй де, не се коси...
Поздрав
Ицко
цитирай
10. germantiger - ?!
24.02 00:00
И сега като те коментираме "един билюк" или "една сюрия" хора защо мълчиш?

След такова мълчание "бир та" следващия път никой няма да коментира.
цитирай
11. monarh1991 - Здравейте, мили съблогъри
24.02 00:10
Благодаря на всички за коментарите и отделеното време. Съгласен съм с почти всичко от изложеното. Но наистина поне засега нямам някакъв талант за писане. Просто някакси не ми идва вдъхновение за това - иначе бих участвал в някакви конкурси за есе или бих създавал статии към някакъв сайт или списание. Имало е случаи, когато сам съм писал нещо, но по-рядко.
цитирай
12. monarh1991 - Първо, моите съболезнования за ...
24.02 01:19
nkf написа:
Първо, моите съболезнования за баща ви, макар, както става ясно от думите ви - минали са повече от пет години от кончината му.
Второ, може би грешката ви е именно това, че не публикувате ВАШИ разсъждения, мисли, страсти, умозрения и каквото и да е. Нали разбирате, че за да обърнат внимание на ваш превод, то вие трябва да сте голям авторитет? Само че до този момент има все пак още време. После, има и друго, зависи какво превеждате: има теми, които са от такова естество, че винаги са от интерес на малцина и съответно няма как да привлекат голяма читателска аудитория. Е, разбира се винаги има вариант да се постараете и сложните, елитарни неща да ги направите атрактивни за "широките читателски маси"; :) но за това се иска талант и старание, което не означава, че не може да опитате. Заявете себе си на света, поискайте участие в неговия ход и той ще ви обърне внимание, но никога не хленчете - така нищо няма да се получи. Това мога да ви кажа.

Сърдечно Ви благодаря за съболезнованията! Да, така е с таланта, но има хора, които имат такъв и особен стил на писане, но пак нямат голяма аудитория. Както писах и в предния коментар, в блога си съм публикувал и свои неща, но по-рядко, защото някакси ми липсва вдъхновение.
цитирай
13. monarh1991 - Не се измъчвай, приятелю! Няма ...
24.02 01:22
leonleonovpom2 написа:
Не се измъчвай, приятелю!
Няма как да се харесаш на всички Темата е за лични, но прави, каквото усещаш ,че е правилно, а да става, каквото ще!
Постингите с много хиляди прочити са обикновено напомпени, дрогирани един вид и би трябвало да се декласират Защото са подигравка с труда на хора като тебе!
Важното е качествени хора да те четат, сто ,двеста да са, но са достатъчни! За какво ти са мъртви души, напомпени гпрочити??! Нещо ак8туално по времето на Гогол- мъртви души!
Не се влияй от това- колко са те прочели Да ,нормално е да се радваш на повече прочити, но и не се обвинявай, ако ти се виждат малко Не си виновен, направил си каквото трябва и толкова!

Здравей, приятелю Лео! Кристално прав си. Просто това много ме мъчи - тази атмосфера на интриги, особено с проблеми като моите. Бъди здрав!
цитирай
14. monarh1991 - разбирам те отлично, повярвай ми. . ...
24.02 01:25
troina написа:
разбирам те отлично,повярвай ми..
бих искала да те ободря, такава ми е пРиродата..
макар и ти, изобщо да не гласуваш за мен,
за което ни най малко не се сърдя,
нито на който и да е друг съблогер..
тук средата е..„изкривена“,ако мога да го обясня с една дума..
т.е,липсва всякаква логика и адекватно действие,или..ответно такова..
всъщност, точно така се случва и в Живота/навън, оффлайн..
аз ти препоръчвам да не се тревожиш, тъй като съм достатъчно зряла Личност,
имам двама юнака като теб,знам ,колко е трудно да се реализираш,
и намериш социална среда, или поне съмишленици..приятели..
не го приемай лично...
Бъди себе си!
твоят характер е ..тежък, бих казала,извини ме, а хората влизат тук да разпуснат
слушай музика повече/аз така правя, потърси забавни колажи, или сайтове
със смешки, вицове, картинки...
защо не сайт за “неангажиращи връзки„..
дано не съм те отегчила..
усмивки ти изпращам...
г-жа Юлия

Здравей, Юлия! Благодаря ти! Това с музиката постоянно го правя, но в повечето случаи не ми помага. Има го и този проблем, че нищо не ме радва или поне така ми се струва.
цитирай
15. monarh1991 - Може би, е нормално спада на ауди...
24.02 01:34
germantiger написа:
Може би, е нормално спада на аудиторията - при мен той също се получи, макар в случая аз да го предзвиках с отношението ми към много блогъри - заслужено.

Аз няма проблем с намалената аудитория - не се коси и ти от това.

Нормално е както за всеки "колектив" или дори "държавно формирование" - знаеш - формиране, подем, след това разцвет, апогей и на финала стесняване.

Честно казано блога за почти всеки в един момент или фаза се поизчерпва, за това някои напускат, други се появяват.

......

Конкретно за теб - първо ти живееш в руски блог и държава - НЕ очаквай руски боклук българи да се вълнуват от неща които публикуваш.

Понеже ти също си руснак в част от симпатиите - ако искаш повишен интерес СПЕЦИАЛНО В БЛОГ.БГ, може лесно да го постигнеш като започнеш да пишеш с омраза към запада и Европа, а да славословиш лайнарския изток и русия - тогава интереса към теб ще се повиши малко или много.

ОСНОВНАТА ПРИЧИНА да няма голям интерес при теб, защото постваш да не кажа елитарни неща, но инфо СПЕЦИФИЧНО, НЕШИРОКО ПОЗНАТО, НЕХАРАКТЕРНО ЗА БГ, товите теми НЕ са известни на масата българска публика, та затова!

Здравей, Тигре! Благодаря ти за всичките коментари! Проблемът е, че това с липсата на аудитория е така не само в Блога, но и в другите сайтове - във Вибокс7 е същото, там съвсем спрях да влизам, гледам да съм по-малко и във фейса, навсякъде изпъкват глупости. Искам да знаеш, че аз се интересувам много от личността на Летоу-Форбек, даже смятах да постна спомените му от Милитерата и по едно време да напиша нещо за него. Още не съм прочел и гласувал за постинга , защото днес нямах желание да чета нещо по-дълго, по-принцип, а не конкретно този или друг материал.Всичките ти постинги са ценни за мен, ако не ги чета и лайквам всички, то е заради проблемите, които имам - по -рядко чета по-дълги статии/ текстове, защото не мога да се съсредоточа, въпреки че са изключително интересни.
цитирай
16. monarh1991 - monarh1991- не се коси, един да те ...
24.02 01:36
dinkov написа:
monarh1991- не се коси, един да те прочете и да му хареса, значи си постигнал много, заслужавало си е да го напишеш. Ако търсиш масовост пусни някоя "чалга" или напиши нещо гнусно. За какво ти е масовост без качество ? - че тъй де, не се коси...
Поздрав
Ицко

Здравей, Динков! И за мен е важно качеството, а не количеството.
цитирай
17. germantiger - ...
24.02 02:21
Честно казано аз също съм ИНТРОВЕРТ.

Но това не ме мъчи, по-скоро се дразня, че хората не ме оставят на мира :)

Обожавам да си "говоря" с починалите гении във война и литература, четейки оставеното от тях или за тях.

Хората около мен рядко могат да ми кажат нещо интересно поне за мен, аз се стремя да избягвам компанията им впрочем, вместо да я търся.

Но стига съм коментирал мен - по отношение на теб за финал ще ти напиша, това което предполагам ти чудесно знаеш - значи ще ти го напомня:

НАТРУПВАНЕТО В ТЕБ НА ЗНАНИЕ И ОПИТ ВСЕ ПОВЕЧЕ ЩЕ ТЕ ОТДАЛЕЧАВА ОТ МАСАТА - ТОВА Е ЛОГИЧНО, ЕСТЕСТВЕНО ДОРИ ХУБАВО

РАБОТАТА Е ТАМ ПРИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ НАМЕРИШ И СЪЗДАДЕШ ТЕСЕН КРЪГ ОТ ХОРА С КОИТО ДА СИ ПАСВАШ И ДА КОМУНИКИРАШ РЕДОВНО И ДАЖЕ ЧЕСТО, но хора подходящи за теб
цитирай
18. apostapostoloff - Въпросът съдържа отговора.
24.02 08:39
Не ви щат, защото сте безинтересен.
цитирай
19. born - Здравей, Приятелю !
24.02 12:29
Не бих могъл да ти кажа нещо по- съществено от това, което ти каза Тигъра. Според мен си достатъчно реално популярен из блога. Ако искаш фалшив интерес и нереални напомпени прочити можеш да пишеш безсмислени простотии като разни астролози и благороднички например. Ако са съчетани и допълнени пък с обиди и псувни - бъди убеден напълно , че ще постигнеш небивала популярност. И Ицко ти го казва. Ти си достатъчно интелигентен, за да не го правиш. Което ти прави чест ! Ако искаш диалог, съпричастност или приятелски съвет, можеш да го направиш през ЛС. Не търси съжаление - търси истински приятелско отношение.
Поздрави и имаш рамото ми ! Пътят ти е верен !
цитирай
20. monarh1991 - Не бих могъл да ти кажа нещо по- съ...
24.02 16:14
born написа:
Не бих могъл да ти кажа нещо по- съществено от това, което ти каза Тигъра. Според мен си достатъчно реално популярен из блога. Ако искаш фалшив интерес и нереални напомпени прочити можеш да пишеш безсмислени простотии като разни астролози и благороднички например. Ако са съчетани и допълнени пък с обиди и псувни - бъди убеден напълно , че ще постигнеш небивала популярност. И Ицко ти го казва. Ти си достатъчно интелигентен, за да не го правиш. Което ти прави чест ! Ако искаш диалог, съпричастност или приятелски съвет, можеш да го направиш през ЛС. Не търси съжаление - търси истински приятелско отношение.
Поздрави и имаш рамото ми ! Пътят ти е верен !

Благодаря ти! Ти си от хората, които споделят стойностни неща, както и Лео и Барин и това ми импонира във вас.
цитирай
21. monarh1991 - Честно казано аз също съм ИНТРОВ...
24.02 16:16
germantiger написа:
Честно казано аз също съм ИНТРОВЕРТ.

Но това не ме мъчи, по-скоро се дразня, че хората не ме оставят на мира :)

Обожавам да си "говоря" с починалите гении във война и литература, четейки оставеното от тях или за тях.

Хората около мен рядко могат да ми кажат нещо интересно поне за мен, аз се стремя да избягвам компанията им впрочем, вместо да я търся.

Но стига съм коментирал мен - по отношение на теб за финал ще ти напиша, това което предполагам ти чудесно знаеш - значи ще ти го напомня:

НАТРУПВАНЕТО В ТЕБ НА ЗНАНИЕ И ОПИТ ВСЕ ПОВЕЧЕ ЩЕ ТЕ ОТДАЛЕЧАВА ОТ МАСАТА - ТОВА Е ЛОГИЧНО, ЕСТЕСТВЕНО ДОРИ ХУБАВО

РАБОТАТА Е ТАМ ПРИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ НАМЕРИШ И СЪЗДАДЕШ ТЕСЕН КРЪГ ОТ ХОРА С КОИТО ДА СИ ПАСВАШ И ДА КОМУНИКИРАШ РЕДОВНО И ДАЖЕ ЧЕСТО, но хора подходящи за теб

Така е, аз точно това търся - тесен кръг, може да са малко, но да са Правилните хора, ясно е, че няма как да са 100 или 50
цитирай
22. didanov - здравей монарх
24.02 16:45
поздрави за смелостта да напишеш това - не всеки ще го направи и мисля,че си на правилния път. Колкото до прочитите и гласовете за съжаления няма реална основа в моментав блога и всичко се изкривява от многото злоупотреби с помпенето за щяло инещяло, което честно казано действа доста демотивиращо на моменти. Но според мен ако мотивацията ти е вътрешната потребност да споделяш неща, които те интересуват и харесват бройката нямат голямо значение, защото е важен самият ПРОЦЕС НА СПОДЕЛЯНЕ, а не КАКВО СПОДЕЛЯШ.
Аз бих те поздравил за прекрасните поетични преводи от немски, които правиш -знам колко е трудоемко това. Като практичен съвет мога да ти дам да продължаваш да опитваш сам да създаваш и пишеш - така удовлетворението е по-голямо както и уникалността на материалите. Освен това би могъл да поработиш малко повече върху заглавията на постингите ти - които да бъдат едновременно интригуващи и информативни. поздрави
цитирай
23. monarh1991 - поздрави за смелостта да напишеш ...
24.02 19:15
didanov написа:
поздрави за смелостта да напишеш това - не всеки ще го направи и мисля,че си на правилния път. Колкото до прочитите и гласовете за съжаления няма реална основа в моментав блога и всичко се изкривява от многото злоупотреби с помпенето за щяло инещяло, което честно казано действа доста демотивиращо на моменти. Но според мен ако мотивацията ти е вътрешната потребност да споделяш неща, които те интересуват и харесват бройката нямат голямо значение, защото е важен самият ПРОЦЕС НА СПОДЕЛЯНЕ, а не КАКВО СПОДЕЛЯШ.
Аз бих те поздравил за прекрасните поетични преводи от немски, които правиш -знам колко е трудоемко това. Като практичен съвет мога да ти дам да продължаваш да опитваш сам да създаваш и пишеш - така удовлетворението е по-голямо както и уникалността на материалите. Освен това би могъл да поработиш малко повече върху заглавията на постингите ти - които да бъдат едновременно интригуващи и информативни. поздрави

Благодаря ти, Диданов! Радвам се, че оценяваш преводите ми.Ти също си от блогърите, чиито материали са изключително стойностни и важни за мен. И аз често си мисля това за вътрешната потребност за споделяне.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Горе, главата, приятелю!
25.02 15:14
Аз с цялата подкрепа и неподкрепа не мога да постигна твоя резултат!
Значи положението е по скоро розово , а не черно!
цитирай
25. barin - Здравей, приятелю. Първо-събо...
27.02 06:04
Здравей, приятелю. Първо-съболезнования за баща ти. Благодаря, че си ме споменал в положителен смисъл. При мен се получава така, че не вземам крайни позиции, не споря с русофили и русофоби, а може би отразявам правилно и умерено нещата и затова се качва рейтинга ми. Минуси съм поставял досега само четири пъти, а като изключа един-двама потребители- няма натрупан негативизъм към мен. Чета около двеста, че и повече потребители и затова някои ги пропускам за седмица. Сега понеже бях близо до Смолян и карах ски не влизах изобщо в интернет шест дена, както се случва винаги, когато изляза за няколко дена от Варна. Аз донякъде като теб пиша основно в област история, но често и в другите области. Виждал съм се само с десетина души, които пишат в блога. Темите си изпращам на приятел, който е преподавател в Русия, а той ги препраща до стотина други българи и до роднини на съпругата ми в САЩ, които - до още стотина българи от Ню Йорк и още няколко града. Освен това и в групите, където съм присъединен.
Поздрави!
цитирай
26. monarh1991 - Здравей, приятелю. Първо-събо...
27.02 23:06
barin написа:
Здравей, приятелю. Първо-съболезнования за баща ти. Благодаря, че си ме споменал в положителен смисъл. При мен се получава така, че не вземам крайни позиции, не споря с русофили и русофоби, а може би отразявам правилно и умерено нещата и затова се качва рейтинга ми. Минуси съм поставял досега само четири пъти, а като изключа един-двама потребители- няма натрупан негативизъм към мен. Чета около двеста, че и повече потребители и затова някои ги пропускам за седмица. Сега понеже бях близо до Смолян и карах ски не влизах изобщо в интернет шест дена, както се случва винаги, когато изляза за няколко дена от Варна. Аз донякъде като теб пиша основно в област история, но често и в другите области. Виждал съм се само с десетина души, които пишат в блога. Темите си изпращам на приятел, който е преподавател в Русия, а той ги препраща до стотина други българи и до роднини на съпругата ми в САЩ, които - до още стотина българи от Ню Йорк и още няколко града. Освен това и в групите, където съм присъединен.
Поздрави!

Благодаря ти, приятелю Барин! Всъщност точно това уважавам при теб и Лео и Диданов - че не заемате крайни позиции и представяте нещата от различни гледни точки, без да смятате само своята за правилна.
цитирай
27. krumbelosvet - Да си монарх е САМОТА
07.06 16:28
Но като се разприказвахте не-монархично, ето колко отзиви. Имате средно към 1100 прочита на пост. Това не е малко. И по около един комент. Това наистина е СРАВНИТЕЛНО малко. Но да седнем да завиждаме на поетесите ли?
Има виц:
Пост от жена "Тъпо ми е". Хиляди прочити, десетки коментари.
Пост от мъж "Приеха ме в Харвард с пълна стипендия". Десет прочита и един комент "Зубър".
Аз имам средно малко над 500 прочита и около 3 комента. Но не се кося. Мисля, че съм на кяр - ако го няма блог.бг, тъпотиите от медиите ще ме задушат. Особено модното БЪЛГАРОХУЛЕНЕ.
Поздрави и горе главата!!!
цитирай
28. monarh1991 - Благодаря, Крумбелосвет
07.06 18:05
krumbelosvet написа:
Но като се разприказвахте не-монархично, ето колко отзиви. Имате средно към 1100 прочита на пост. Това не е малко. И по около един комент. Това наистина е СРАВНИТЕЛНО малко. Но да седнем да завиждаме на поетесите ли?
Има виц:
Пост от жена "Тъпо ми е". Хиляди прочити, десетки коментари.
Пост от мъж "Приеха ме в Харвард с пълна стипендия". Десет прочита и един комент "Зубър".
Аз имам средно малко над 500 прочита и около 3 комента. Но не се кося. Мисля, че съм на кяр - ако го няма блог.бг, тъпотиите от медиите ще ме задушат. Особено модното БЪЛГАРОХУЛЕНЕ.
Поздрави и горе главата!!!

Така е. Всъщност за мен е важна средата в реалния живот. Промени ли се там ситуацията, изобщо няма да ми пука за виртуалния свят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 731055
Постинги: 523
Коментари: 728
Гласове: 2948
Календар
«  Ноември, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930