Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2016 10:20 - Защо е така?!
Автор: monarh1991 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1071 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 25.08.2016 10:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защо постоянно е така - не обръщат внимание на постингите ми?! Защо като публикувам три постинга,обръщат внимание на третия - и подминават другите два?! Има хора, които публикуват по 10 постинга на ден и всеки от тях си има прочити. Например ВАРГ1. Или Колевм38 - не го бъркайте с Колевн38, вторият е контраблог на първия.Освен това други блогъри  ме изкарват виновен, че не им отговарям на коментарите. Колевм38 един път не съм го виждал да им отговаря и си имаше много популярни постинги. Аз публикувам  всички неща с информативно-образователна цел, правя го и за себе си, но и за другите. Освен това при мен това, че не коментирам,  е така заради проблемите, които имам -ОКР и социална фобия.  Повечето хора не са имали точно тия проблеми и няма как да ме разберат. И ще ви кажа истината - давал съм гласове на страшно много блогъри - на постингите, не на профила и изобщо не го оценяват - Мт46, Варг1, Стела50, Темплар, МИТ777, Фактифакти, Стих, Трън,  има и други, но не се сещам в момента за никнеймовете им. Защо няма взаимност?!
Единствените, които ме оценяват, са Троя и Леонлеоновпом2, но те са в други градове, а аз бих искал да има възможности да се виждаме с някакви стойностни хора наживо, никъде нямам среда.  Най вече наживо нямам. Пак казвам, не ме разбирайте погрешно, това, че не ви отговарям на коментари или не ви коментирам постинги, не значи, че не ви уважавам, просто моите проблеми са по-задълбочени, наистина е така, не се филмирам.  Не се намери нито един човек, за когото да съм важен, случиха ми се много гадни неща -баща ми почина при трагични обстоятелства, много хора са ме тормозили и обиждали,  и затова приемам нещата навътре.  Освен това ме отчайва фактът, че хора, които проповядват омраза, са на почит - от всички лагери - и леви, и десни, и комунисти, и антикомунисти, и русофили, и русофоби - Колевн38 и Аппен13 например.  Като някакъв кошмар е да си в такава среда  на омраза, интриги , клюки, простотии, особено с проблеми като моите.  Един човек, ако наистина е свободомислещ, би следвало да приема различни гледни точки, а не да смята само своята за правилна, не е ли така?!  И не само с блога е така, с много други сайтове се очертава същата картинка- изпъкват  глупостите, а стойностното някакси остава на заден план. 



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Не се притеснявай, приятелю!
25.08.2016 17:13
Прави нещата, както ги усещаш!

Един ,много стойностен човек ми казваше , да правя каквото трябва, а да става каквото ще!
Та не поставяй знак за равенство между желано и получено

Казвал съм, имаш качества, резултатиге ще дойдат
А и каквито да са ,не се поставяй в зависимост от тях, още повече пък от някои субекти, продължавай!

Много си млад, с времето ще натрупаш опит и ще постигнеш това, към което се стремиш!

Е, въпрос и на късмет е, при някои става незаслужено бързо, при други-също незаслужено бавно

Има и игра и позьорство в това, за отвличане на вниманието! Някои умеят добре това, да хвърлят прах в очите на другите, да шумят около себе си и да създават впечатление цял живот правят това, нищо друго И минават за успели
прави си твоето, не обръщай внимание
При мен нещата така се промениха Престанах да се интересувам от тези, в чиято сянка бях поставен Интересуваше ме само моята работа Разбира се, ако поискваха помощ - получаваха я! Но само ако поискат!
И изведнъж се видя, че те са в сянка, даже не съм и разбрал кога е станало
И нямаха аргументи, защото едно са приказките, друго- резултатите!
Горе главата, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1735792
Постинги: 784
Коментари: 1176
Гласове: 5781
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031