Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2016 18:24 - Eisbrecher - Boeser Traum БГ ПРЕВОД
Автор: monarh1991 Категория: Изкуство   
Прочетен: 970 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 07.02.2016 18:24


 Eisbrecher - Bцser Traum Лош сън   Аз съм гласът, който чуваш  Образът пред теб, който разрушаваш Мрачният сън, който се сбъдва Животното, което утолява глада ти   Аз съм огледалото на душата ти Светлината, която пада върху теб Хладният дъх на копнежа, който те поддържа жив   Дори и да не ти харесва   Аз съм един лош сън Аз съм един лош сън Който те търси Аз съм един лош сън Аз съм едно мрачно проклятие Аз съм един лош сън Който те търси Ще те намеря   Аз съм тишината, която те измъчва Студеното страдание, което те обсебва Истината, която не искаш да приемеш Мрежата от стъкло, през която пропадаш   Аз съм огледалото на душата ти Блясъкът, койте те обезобразява Няма желание, което да се изпълни Краят на твоя свят   Дори и да не ти харесва   Аз съм един лош сън Аз съм един лош сън Който те търси Аз съм един лош сън Аз съм едно мрачно проклятие Аз съм един лош сън Който те търси Ще те намеря   Не се страхувай Заспи най-накрая Още тази нощ Ще ти донеса изпитание   Пълзя към теб Вече съм съвсем близо Когато се събудиш Ще бъда там   Аз съм един лош сън Аз съм един лош сън Който те търси Аз съм един лош сън Аз съм едно мрачно проклятие Аз съм един лош сън Който те търси   Аз съм един лош сън Аз съм един лош сън Който те търси Аз съм един лош сън Аз съм едно мрачно проклятие Аз съм един лош сън Който те търси Ще те намеря
Превод: Симеон Василев monarh1991
 





Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1735046
Постинги: 783
Коментари: 1175
Гласове: 5780
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031