Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2015 10:57 - ПРЕКРАСНА ПЕСЕН! 2014 Г. GLASPERLENSPIEL MOMENT БГ ПРЕВОД
Автор: monarh1991 Категория: Изкуство   
Прочетен: 977 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 25.04.2018 16:21


 Glasperlenspiel  Moment  ,,Момент"   Толкова често съм мечтала за това Веднъж да стоя тук Всичко, което винаги съм искала Сега мога да го видя пред себе си Ти каза, че мога да го направя Няма нищо, което е в състояние да ме спре С труд и воля път си пробих До края на този свят   Сега лежа в топлия пясък Милиарди звезди над мен Затварям очи и търся Твоята ръка, представяйки си, че си до мен   Припев:   В този момент Си пожелавам да си с мен Желаех да можеше да бъдеш до мен Но се нуждая от теб за късмет Защо не си тук? В този момент Си пожелавам да си с мен Желаех да можеше да бъдеш до мен Но се нуждая от теб за късмет Защо не си тук?   Вятърът своите песни пее А аз тихо ги събирам Оставям се да бъда носена от вълните Победих гравитацията Може ли нещо да бъде толкова красиво? Толкова красиво, та чак почти да боли Искам да споделя всичко това ,,Къде си?", пита се сърцето ми   В този момент Си пожелавам да си с мен Желаех да можеше да бъдеш до мен Но се нуждая от теб за късмет Защо не си тук? В този момент Си пожелавам да си с мен Желаех да можеше да бъдеш до мен Но се нуждая от теб за късмет Защо не си тук?   Толкова много ти дължа Защото ти си най-добрата част от мен Ти ми даваш сила и увереност Без теб не бих била тук Знам, че би бил щастлив Ако можеше да ме видиш Открих го, моя остров Слънцето ще изгрее   В този момент Си пожелавам да си с мен Желаех да можеше да бъдеш до мен Но се нуждая от теб за късмет Защо не си тук? В този момент Си пожелавам да си с мен Желаех да можеше да бъдеш до мен Но се нуждая от теб за късмет Защо не си тук?
Превод от немски език: Симеон Василев  monarh1991
 





Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1736210
Постинги: 784
Коментари: 1176
Гласове: 5782
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031