Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2014 22:55 - Музикален поздрав. Музика на немски език Glasperlenspiel Freundschaft Превод
Автор: monarh1991 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1694 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 25.04.2018 16:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Glasperlenspiel - Freundschaft ,,Приятелство"

Пръчка и камък На път към вас съм аз Почти до вкъщи стигнах Времето ни е ограничено И да не свърши моля се
Всичко с вас да споделя искам Моят свят е необятен и голям На приключения, мечти и копнежи Как около къщите разхождам се
Най накрая тук съм Най накрая тук съм
Толкова ми липсвахте И аз толкова липсвах ви Дълго не се бяхме виждали А толкова много за разказване имам Също и за това как светът тази нощ  Около нас върти се За това приятелство Което никога не ще отмине Никога не ще отмине Никога не ще отмине Никога не ще отмине Никога не ще отмине  
Без вас всичко различно е А това да съм вас прави всичко много по-забавно Празнувайки, този съюз скрепяваме И следващата година Нивга не ще ви загубя Толкова сте ми близки И същевременно толкова чудесни
Толкова ми липсвахте И аз толкова липсвах ви Дълго не се бяхме виждали А толкова много за разказване имам Също и за това как светът тази нощ  Около нас върти се За това приятелство Което никога не ще отмине Никога не ще отмине Никога не ще отмине Никога не ще отмине Никога не ще отмине  
Толкова много самота  без вас чувствах аз Без вас бях отчаян и сам Беше хубаво, но със вас Още по-хубаво би било И аз толкова се радвам най-накрая да ви видя - тук
Толкова ми липсвахте И аз толкова липсвах ви Дълго не се бяхме виждали А толкова много за разказване имам Също и за това как светът тази нощ  Около нас върти се За това приятелство Което никога не ще отмине
  Също и за това как светът тази нощ  Около нас върти се За това приятелство Което никога не ще отмине Никога не ще отмине
Никога не ще отмине

Никога не ще отмине

Никога не ще отмине  
Превод от немски език : monarh1991



 





Гласувай:
6


Вълнообразно


1. metlichina - чудесно е...
21.10.2014 21:48
поздравления за превода..
цитирай
2. monarh1991 - Благодаря ти ...
14.11.2014 20:52
Благодаря ти, Метличина. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monarh1991
Категория: Политика
Прочетен: 1731135
Постинги: 782
Коментари: 1175
Гласове: 5773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031